Mihram8 Bilmediğim için soruyorum anneler, vajinanın iç kısmini dudaklari ayirip silmemiz gerekiyor mu canı acır ya da zarar veririm diye korkuyorum oranin temizliğini nasil yapmamiz gerekiyor ?
Sevvl Mihram8 bazen kaka oluyor siliyorum ama genel olarak çok oynamıyorum kuzum benımkınde beyaz akıntı vardı doktora götürdük korktum hormondan ama çok uğraşma vajınasıyla dedi
beyzzsenturkk_ Mihram8 mecbur siliyorum hafifçe cunku kakası orda kalıp enfeksiyon pişik yapabiliyor sık sık temizlemek durumunda kalıyorum
35lavanta Mihram8 O şekilde birtek kaka yapınca silerdim çişte o şekilde temizlik hiç yapmadım hergün yıkıyordumda zaten sanırım en sağlıklı olanda bu
Miniz Mihram8 kaka olmadığı sürece doktor içini silme dedi. Kaka gelirse hafif siliyorum. Baktım çok fazla o zamanda yıkıyorum.
Mihram8 Sevvl benimkinde de beyazimsi seyler varda kremdir diye düşündüm silsem cani acıyacak gibi geliyor kıyamiyorum ufak ufak sileyim madem 😊
Hndealnathn Kaka denk gelmedigi müddetçe oynama demişti doktoru bende öyle yapiyorum hep kakası bulastiysa güzel temizlerim hulasmadiysa ellemem
Yarenhanim Aynen kaka da temizliyorum çok nadir beyazımsı şeyler oluyor arasında kremden diye düşünüp ıslak mendille alıyorum ama çok kurcalamadan
SCerenY Mihram8 aynen dediğiniz gibi çok az aralayıp temizleniz lazım. Kakalar doluyor çünkü. Ben de ilk doğduğunda hiç temizlemiyordum doktorumuz uyardı
Mihram8 SCerenY bende korktum zarar veririm diye o yüzden cok silmedim ama silmek gerekiyormus arada ben bilmiyordum
beyzzsenturkk_ Mihram8 öyle de maalesef enfeksiyon kapabiliyor içim rahat etmiyor azıcık poposunda bile kalsa kıpkırmızı kızartıyo ıslak pamukla da silebilirsiniz