Kızlar bir şey soracağım bebeğim 2 yaşında ve bezi geçen ay bıraktık fakat şort vs giydiğinde özel bölgesini kaşıyor gibi davranıyordu 2 gündür çiş yaparken zorlanıyor ağlar gibi oluyor bugün de yere yatırıp bi bakayım dedim ve hafif kızarık olduğunu farkettim idrarda koku vs yok kızımda ekstra huzursuzluk yok acaba kaşıntı için elma sirkesini ılık suyla karıştırıp sürsem kötü mü yapmış olurum deneyeniniz var mı nette böyle okudum doktora götürüp şimdi pat diye ilaç tedavisi başlamak istemiyorum açıkçası.