Mutsuz24 Canım renkliler eğer çok kirli değilse günlük 30 da yıkıyorum 30 dakika. Yani hemen giyinip çıkardıysak . Eğer kirliyse 1 saat 30 derece günlük program yetiyor. Beyazlar da 60 derece 1 saat yıkıyorum yine günlük programda. Benim makinede günlük diye program var onu ayarlıyorum .
Deterjanda da şuan bingo siyah kullanıyorum, açık renkilerde de bingo turuncu giysi şampuanı onu kullanıyorum