Oğlumu 5 ay emzirebildim o hayatımı cehenneme çeviren kolik gaz sancıları sonucu ne uyubildim ne de karnımı doyurabildim.gunde 2 3 saat uykuyla içtiğim suyla ancak bu kadara kadar gitti.2 yaşına kadar mama takviyesi verdim kızımı 1 yasa kadar emzirdim 13.ayinda ne olduysa oldu memeye kafasını bir çevirdi bir dahada onca denememe rağmen 15 ayına kadar uğraştım almadı ona da doktoru en azından bebek kabul ederse 2 yasa kadar mama takviyesi yapalım dedi öyle yaptik