Doğum yapalı neredeyse 4 ay olacak 10 kilo hala fazlalığım gitmedi rejim yapsam sütüm gidecek diye korkuyorum ne yapayım akıl verin bana tam 20 kilo almıştım 10 kilo gitti şuan 85 kiloda takılı kaldım bana etki edecek birşeyler söyleyin emzirmek kilo verdirir diyorlar ama yok gitmiyor başta bebeğimin sağlığı ama kiloyuda takmıyor değilim yani eşim yüzüme vurmuyor ama zayiflamamida istemiyor değil yani 😬ne yapayım şimdi sonbahara girmeden önceki kilama dönmek istiyorum yoksa son baharda eve tıkalı daha zor veririm gibime geliyor