Merhaba bebeğim 1 ay 5 günlük, emziriyorum aynı zamanda mama takviye veriyorum . Bebeğim emerken aşırı sinirleniyor süt geliyor , pozisyonları da değiştirmeyi denedim , aralarda gazını da çıkarıyorum ama yinede çok sinirli bacaklarını kasıyor kafasını sağa sola çeviriyor memeyi ağzından çıkarıyor sonra tekrar memeye saldırıyor siz de yaşıyor musunuz aynı şeyleri : ((