Fahriye1987 Merhaba hanımlar hamileliğimde TSH yüksekliğinden dolayı eutrox 25 kullanıyodum, hamilelik sonrası tshınıza baktırdnız mı? İlaca devam ettiniz mi ya da?
Merveio14 Fahriye1987 merhaba. Ben eutrox 50 olanı kullanıyordum doğumdan önce kontrole gittim doktorum muhtemelen doğumdan sonra ilaç kullanmaya ihtiyaç kalmayacak dedi.ve doğumdan sonra gittiğimde ilaca gerek duymadı 5-6 ay sonra yine gel dedi. Eğer değerleriniz normale döndüyse muhtemelen sizede aynı söyleyecektir. Birde doğum yapmadan önce tsh ilaç kullandığınızı muhakkak hatırlatın çünkü doğumdan sonra bebeğinde tsh bakıyorlar bnm bebeğimde baktılar tsh yüksekti sonra tekrar kan aldılar sonraki hafta düzelmişti sizinde öyle olursa korkmayın düzeliyor