Kızlar merhaba bebeğim 11 ay 15 günlük. 6 aydan beri ınne anne diyordu sürekli, bu 9 aya kdar devam etti sonra baba bababa demeye başladı anneyi söylemiyor sonra dedede demeye başldı bu sefer babayı söylemiyor sonra hepsini kesti sadece onay verir gibi bazen ehh diyor veya bağırıyor bu neden oldu ? Evde hiç tv açılmıyor, arada görüntülü konuşurken telefona maruz kalıyor sadece. Acaba tv açmalı mıyım evde ses olsun kelime haznesi gelişsin diye yani sadece ses görüntü yok. Ben sürekli konuşuyorum, yemek yaparken işte şuan soğan doğruyorum, kızıma yemek yapıyorum, aaa mercimek yıkıyorum gibi gibi. Evde tekiz babamız pöh görevde sürekli ama babaya da çok düşkün. Sizce neden konuşmayı kesti ?