ElifZynep54 evet kullanisli kesinlikle.biz oda takimini o sekilde aldik kizim 6yasina kadar yatti.daha da devam ederdi cunku normal tek kisilik yatak boyutunda oluyor açılinca.kardesi oldugu icin kardesi kullaniyor simdi.ve lise zamanina kadar fln kullaniriz diye dusunuyorum.