1koalannesi Kızlar bebeğine rota aşısını yapmayan var mı ? Süt ve süt ürünleri alerjisi varsa daha ağır mı atlatıyorlar , bizimki alerji değil ama hassasiyet var
Nilunas 1koalannesi kuzenim 2 çocuğuna da yaptırmamış. Büyük oğlu rotavisüs olmuş küçük kardeşine de geçmiş ordan annesine. Hatta koca kadın emekleyerek lavaboya gidiyormuş. hastanede yatmışlar ishal ateş çok kötü atlatmışlar😑
Mrscapa 1koalannesi hassasiyetimiz var yaptırdık hiç bir yan etkisi olmadı normal sekilde gününe devam etti😊
joyfulmom 1koalannesi yaptırmadım daha doğru o süreçte taşınma durumumuz vardı bu sebepten unuttum ve zamanı geçmişti. Üç ay sonra da kızım rotavirus oldu biraz zor geçirdi yaptirmadigima çok pişman oldum
Bcglcn Bizim de süt ve süt ürünlerine hassasiyetimiz var ama rotavirüs aşısını yaptırdık huysuz bile olmadı. Her bebek farklı tabi ama mutlaka yaptırın
Eda333 Ben malesef bir doz yaptırdım ikinci dozunda kızım başka virüs hastalığına yakalandım hastanede yattık vs zamanı geçmişti yoksa yaptircaktim ama gayet kolay aşı Zaten ağızdan damla şeklinde Kendiniz bile yapabilirsiniz Kussa Bike etkisi oluyormuş Ben yan etki görmedim Sadece az huysuzluk vardı o kadar
Mervetnl 1koalannesi şimdi doktorumuzun kiliniği ile görüştüm saçmalamayın hiç etkisi yok asla atlamayın aşıları dedi bizim alerjisi var alerji maması veriyorum hatta
Mrscapa 1koalannesi yani doktorunuza danısmanızda dayda var elbette ama yan etkisini görmedik biz süt hassasiyeti oldugu halde. Hiçbir doktorun yaptırmayın diyeceginide düsünmüyorum cünkü rota baya sıkıntılı birhastalık.
izd Ben yaptırdım. Benim arkadaşımın büyğk kızı aşılı, küçük değil. Anne koçız ishalden 15 gün çektiler, hastaneler, serumlar ama büyük kıza hiçbir şey olmadı. Bence yaptırın
Lilybaby 1koalannesi rota aşısının hiçbir yan etkisi yokmuş alerjiyle hiçbir alakası yok zaten nereden çıktı anlamadım. Burada aşı yaptırmayıp çocuğu rotadan hastaneye düşüp perişen olan çok kişi yazdı. Neyi duymak istiyorsunuz ki? Durumu olan olmayan herkes yaptırmalı.
1koalannesi Lilybaby rota aşısında süt ce süt ürünleri alerjisi olan bebekleri etkileyen içerik var ve alerjisi olup da yaptıran çocuğu daha kötü olan kişiler var , bu yüzden sordum , bizim de hassasiyet var ve alerji testi yapamadık net sonuç vermez diye
1koalannesi Mrscapa evet doktorumuza sorduk bugün o da yaptırmamızı söyledi , hastalığa yakalanması aşının yan etkilerini yaşanmasından daha kötü olur dedi , bu nedenle yaptırmaya karar verdik , üçüncü ah be beşinci ayda yapacağız , şu an 2 ay 22 günlüğüz