Kızlar bugün 40 gunumuz doldu kırkımız çıkacak ama kırk çıkarmaya annem gelmiyor gel dedigim halde araba bozulmuş falan filan diyor kaynanamda aramadı hic geliyim diye bende aramadim açıkçası annem gelir diye neyse ben şimdi napıyım annem beni her zaman böyle yanlız bırakıyor illa birisi olmak zorunda mı bu kırk çıkarmak için kaynanamı mı arayıp gel desem mi yoksa kendim mi banyo yaptırsam kızımı annem beni hastane odasında da bırakıp gitmişti ben ona rağmen gel kırkımız çıkacak dedim ama yine bi bahane buldu napicam ben ya