Ben eşimden ayrıldığımdan beri boşlukta hissediyorum. İşe girip çalışsam ogluma kimse bakmıyor. İş sağlığı ve güvenliği bölümü mezunuyum. Bu mesleği annem yüzünden okudum, ama hiç içime sinmemisti bu işi yapmak da istemiyorum istesem yaparim ama çocuğumu suan kreşler almıyor 14 aylik daha. Diyorum ki ben ders çalışayım seneye üni. Sınavına gireyim, o esnada bebegim de 2 yaşını doldurur kreşler alıyor bizim burda 2 yaş oldugunda. Diyetisyen olmak isterdim hep, üniversiteyi kendi yaşadığım şehirde okusam, hem okula giderim bebegim de kreşe gider tam gün. Benim için üni kazanmak mesele değil derslerim çok iyiydi ama 4 sene boyunca okumak acaba çocuk da varken bosa vakit kaybı mi olur? Bir kaç ay daha dursam çocuğum kreşe başlasa ben de iş güvenliği uzmanı olarak işimi mi yapsam… hiç üni. Okuma işine girmesem mi? Aklım çok karışık. Biraz altınım var acaba ortak bulup işyeri mi açsam hem cocugum yanimda da olabilir o zaman. Bilmiyorum boşluktayım kendimi gelecekte böyle hayal etmemiştim bunalıma girdim.