Merhaba arkadaşlar, 15 gün önce doğum yaptım. Bebeğim meme reddi yapıyordu sütüm çok iyiydi emmediği zamanlarda ağrıyor sağıyordum tam alışıyor derlen bir haftadır geçmeyen ishalim sebebiyle doktora gittim kanımda ve dışkıda enfeksiyon ve bakteri çıktı inanılmaz halsizim bebeğimi kucağıma alıp emzirmek bile beni çok yoruyor. Antibiyotik tedavisine başladık ama şimdi de sütüm kesilir gibi çok azaldı eskiden dolu olan göğüslerim şimdi balon gibi. Çok üzülüyorum çok 😔 sütümün kesileceğinin belirtileri mi bunlar acaba tecrübeli anneler yazabilir mi