Barlasmothers Bebeğim 3 ay 8 günlük rotavirüs birinci dozu olalı 8.günğ ve çok fazla pötürlü bir şekilde kusuyor doktora yazdım cevap vermedi ne yapmalıyım arkadaşlar başka doktora götürmeli miyim yoksa aşının yan etkisi mi
Cyerg Barlasmothers kusma etkisi olduğunu sanmıyorum yani yanlış da biliyo olabilirim ama bize öyle bir etki olacağı söylenmedi, ateş huysuzluk yapabilir sadece. Götürün tabiiki içiniz rahat eder
Mgf Barlasmothers rota aşısının Bi yan etkisi olmuyo diye bliyorum. Hem üstündende 1 haftayı geçmiş. Bnce doktora götürün Bi blki başka bişydendir. Biz rotayı olduğumuzda herhangi sıkıntısı olmz demişti hemşire. Olmadıda be ilk dzda ne 2.dozda
morlu_baby Barlasmothers roto aşısının pek bir yan etkisi yok olsaydı bile ilk başlarda olurdu 8 gün olmus aşıyı olalı .. başka bişeydir o doktor cvp vermedıyse hemen doktora götürün acile gidebilirsiniz
jap Barlasmothers aşıdan 1 hafta sonra görülüyormuş genelde yan etkiler. Kusma ishal ateş. Normal bi durum yani kusması. Bikaç gün içinde geçmezse doktora öyle götürün bence
Barlasmothers Herkese teşekkür ederim arkadaşlar doktora götürdüm rotavirü aşısından kaynaklı olduğunu söyledi sıvı kaybı olmuş çok kustupu için serum takıldı