Elfidam Hem öyle hemde verdikten sonra biraz dik tut. Tutmadığın zaman geri geliyor yada alacağını alıp kalanını kusuyor. Bebeğin sen ne kadar verirsen alır hayır demez onun için çok fazla verme. Anne sütü ve mama veriyorsan emzir doymazsa ağlar zaten mama yapınca da zaten 1 aylık bebek için ne kadar verildiği yazıyor yarısını yaparsın fazla yapma çok gelebilir