Iki_pasa_annesi Kızlar 22 gün önce sezeryanla doğum yaptım bi kaç gündür kabizdim ve af edersiniz yaptıktan sonra acı hissettim baktım ki iki tane sismis ve aciyor baya napmam lazım aranızda olan varmı çok kötü birsey yaa
Miran1306 Iki_pasa_annesi kantaron yağı sürün bol sıvı ve lifli gıdalar tüketin kanama var mı geçmiş olsun