079aslankuzusu Kızlar bebeğim 10 bucuk aylık kahvaltı yapıyo sonra emıyor öğlen yoğurt meyve akşamda corba ve bizim yemeklerimizden yiyor yatarkende irmikli flan gece maması yapıyorumsizce az mı öğünleri kilo alımı gayet iyi ama doğru olması gereken ne
Ysgl26 079aslankuzusu ben 3 öğün veriyorum gece yatwrken de mama içiyoruz onun dışında gün içinde emiyor uyurken de emiyor. Sabah kahvaltı öğlen çornba ya da yemek akşam da meyveli yoğurt yiyo
079aslankuzusu Ysgl26 yani iyimi bende kahvaltı yaptırıyorum 1.uykusuna gecerken emiyo sonra uyandıktan sonra yoğurt meyve yıyo aksamda corba flan yatarkende irmikli mama burda okuyorum 3 ana 2 ara flan deniliyo kilo alımıda cok iyi bebeğimin anne sütüde alıyo daha fazla ne verebilirim ki b
Ysgl26 079aslankuzusu kilo alımı iyiyse 1 yaşına kadar 3 öğün yeterli diyp doktprumuz. Ara öğünlere 1 yaşından aonra başlayalım dedi