Kızlar bebeğim 1 ay 20 günlük zayıf doğduğu için ilk zamanlarda hep saatte bir emzirdim şimdi de ona göre acıkıyor ne yapmalıyım fikri olan var mı sık sık beslenme de gaz yapıyor benim bebeğim de baya gazlı ondan mıdır acaba bilmiyorum ama saati gelince ağlıyor emmek istiyor sizce ne yapmalıyım