Evlenmeden önce de doktora gittim, ağrılı geçiyor bu süreç. Bir problem yok evlenince düzelir dendi. Evlendim doğum yaptım kaac yıl geçti gene aynı😂 neden böyle olur ya, bebeğe bakarken de çok zor oluyor sancısı. İlaç da içtim üstelik, nasıl sancısız geçecek ilk 3 gün böyleyim 🤦🏻♀️