Çocuğa yeni güncellemeler geldi resmen saçma sapan olur olmaz herşeye ağlıyor sakin ce sakinleşmesini bekleyip ilgisini dağıtmaya çalışıyorum istediğini ağlayarak yaptıramayacağını öğretmek için ama yok inatla susmuyor kendini yerlere atıyor tepiniyor eline geçen herşeyi döküyor dökerek gidiyo her odada ayrı enkaz var yemin ederim aynı yerleri dön dolaş 10 kez topluyorum günde ama bu bana yapışma kucaktan inmemek sürekli bacağıma sarılması olur olmadık herşeye ağlaması beni bitirdi nasıl baş edeceğim bu durumla ben Allah aşkına fikir verin