Suzitosuzi Minnikim diş değildir 3 4 aylık emme problemi olur doğaldır çevreyeilgisibir anda artar loş bir odada kimse olmadan mümkünse uykudan uyandığında beslenmesi gerekir. Diş sanıp bebeğinize bişeyler yapmışsınız daha zamanı var.
Minnikim Suzitosuzi kotu birsey yapmadim zeytinyagini doktorlar bile oneriyor ki 40 gunlukken dis cikaran bebekler var. Bebegimin damagini gormediniz ki daha erken diyorsunuz ☺️ Kesinlikle dis cikariyor evladim 👍🏻
Suzitosuzi Areleymen1 biberonu atın çöpe vermeyin alıştırma bardağıyla verin. Uykudayken de emebilir aslında