bluem kizimin atesi vardi birde iserken yaniyor aciyor dedi hastaneye goturdum kan idrar aldilar kan cikmis idrari bekliyorum ama bi deger yuksek cikmis int baktim biraz tedirginim lutfen anlayan biri bana soylesin bu nedir https://imgyukle.com/i/rxm2gM
Nrc-2 bluem internetten bakmayın lütfen canınıza yazık. Enfeksiyonu var gözüküyor bu değer ufacık enfeksiyonlarda bile yükseliyor doktor uygun ilaca başlar 3 4 güne etki eder🌸
bluem int enfeksiyon diyor kanser baslangici yaziyor degerin cok yüksek yaziyor aramzda doktor hemsire kimyaci bir annemiz bi bakabilirmi
bluem Ysgl26 vallahi elim ayagima dolandi deger 20 olmaliymis bu sonuc 83 yarin sabahinasil edicem bilmiyrum
Efy İnternete baş ağrısı yazsanız beyin tümörü çıkıyor aldanmayın muhtemelen idrar yolu enfeksiyonu olmuş ateşide enfeksiyondan kaynaklıdır antibiyotik kullanırsınız
bluem melosta doktor aradi suan hastaneye yatisimizi verdi kanindaki enfeksiyon cok yuksekmis bilgi vermedi sabah sanirim ne oldugunu soyleyecek