Kızım 2-3 aydır çişi kakayı biliyor ama 10 gündür falan çiş yaparken çiş yaptım diyor kaka yaparken saklanıyor gibi lazımlık var evde tuvalete gidip orda yapalım mı diyorum hayır diyor 🙄 geçen iki hafta önce falan bezini çıkarmıştım çişini tuvalete yapmadı birde yaparken söylüyor yine aynı şekilde sizce ne yapmalıyım bu durumda 🤔 sabah kuru uyanmıyor ama hala