Nilossssss benimki duşu az alınca yüzü isilik gibi olurdu hemen o yüzden sık aldırmaya çalışıyordum o geçti ama bu sefer de boyun altında çıktı önce deterjan dediler sonra yumurta dediler sonra atopik dermatit tanısı kondu işte yani duş az alınca kremini aksatınca daha çok oluyor bence çok uzun duş tavsiye etmiyorlar bu arada okuduklarımda . Kısa duşlar ama sık aldırmak ve kesesiz yazıyordu bi yerde benim oğlumun çene altı çok etli çok terliyor yedikleri oraya kaçıyor bazen ondan bile yaptığını düşünüyorum eğer atopik ise doktor geçmiyor belki ergenlik sonrası dedi . Hatta dün bir arkadaş ile tanıştık 3 çocuğu var 10 yaşlarında en büyüğü üçünde atopik yüzlerinde oluyormuş kaşınıyor dedi hala geçmedi dedi krem sürüyormuş hala böyle pütürlü sivilce gibi küçük . Bizimki boyun altında onun yüz bölgesinde vardı çocuklarının