Melisaoguz Güzel anneler oğlum 2 ay 6 günlük dün fark ettiğim testisinde şişlik var ama tek taraflı yarın doktora götürcem ama yaşayan var mı neden kaynaklı olabilir ?
Iki_pasa_annesi Melisaoguz bizimkide öyleydi cnm biri yukarıda biri aşağıda dedi doktor 1 yaşına kadar düzgün her ay kontrol etti 1 yaşında ameliyat oldu bizde kasik fitigida vardi
Mgf Melisaoguz aynı şeyi 1.5 aylıkken bizde farkttik. Gün gçtkçe şişlik arttı. Gazlı Bi bebekti. Ikındığında faln daha çok şişiyodu. Doktora gtrdük. Kasık fıtığı dendi. 2 ay 19 günlkkn ameliyatla düzeldi çok şükür. Bnce Bi doktora götürün.
Mgf Iki_pasa_annesi kasık fıtığı ı 1 yaşına kdar bklyince sıkıntı olmadı mı. Bizm 2 aylkkn frkdildi hemn ameliyat dedide merak ettim
Melisaoguz Iki_pasa_annesi sizde neden 1 yaşına kadar beklediler yani beklemek mi gerek yoksa hemen ameliyat mı olması gerek
Melisaoguz Mgf yarın için randevu aldım zaten götürcem doktora başka yaşayan var mı diye sormak istedim canım ameliyat nasıl oluyor peki uzun sürüyor mu 🥺 Rabbim evlatlarımızı korusun 🤲🏻
Iki_pasa_annesi Mgf olmadı cnm doktorumuz küçük dedi kontrol edelim her ay dedi 1 yaşını bekleyim dedi
Mgf Iki_pasa_annesi anladım. Bize hemn Ogün kan alıp 2 kihafta sonraya gün verdiler. Bklme süresinde sıkıntı olabliyo muş. Fıtık büyüdükçe. Acaba sizinki su fıtığı mıydı. Çnkü su fıtığı da bekliyorlar geçmezse ameliyat yapıyorlar.
Mgf Melisaoguz aminnn. Ameliyat kısa ama biz devlette yptrdığmz için sıryla yapıyorlardı. Oyüzden çıkmasını bklmştim baya.korkulacak bişy değil. Hemn iyilşiyolar zaten. Çok basit Bi işlem. Bizim çift tarfliydı bayada büyüktü fıtığı ona rağmn hemn toprlmştık.
Iki_pasa_annesi Mgf yok cnm kasık fıtıgiydi ama doktorumz 1 yaşını bekledi belki daha da ilerleseydi 1 yaşını beklemeden ameliyat yapardı belki
Mgf Iki_pasa_annesi anladım canım öyle demkki. Çok araştrdm da herkesi hmn ypmşlr ondan dedim. Demkki dediğin gibiydi sennki
Mgf Melisaoguz normldr yatış vermiyormuş ama oğlum küçük ftıkta büyük olunca doktorumuz her ihtimale karşı kalsın dedi Bi gece yatış verdiler.
Mgf Melisaoguz çok teşekkür ederim. Çok şükür geçti gtti. İnşallah sznki değildr ama öylysrde sakın stres ypıp üzmeyin kendinizi