Levozge Dyson çok öneriliyor ama silme özelliği de olması Philips Aqua Trio’yu çok cazip kılıyor. Ama ne kadar dayaniklidir, şarj ömrü yeterli mi, çok mu ıslak bırakır gibi sorular sorular… İki ürünü de kullananlar yorumlarsa sevinirim.