Arkadaşlar ben bu uygulamayı hamileykenn kulandım sildim şuan yine kullanıyorum oğlum 2 ay snra 2 yaşına girecek ama hiçbir şey yemiyor iştahı hiç yok sabahtan akşama kadar aç bıraksan ağlamaz okdr yani herşeyi zorla yediriyorum ağlaya ağlaya yiyor ne yapmalım?