Senorita ya benim oğlum da öyle. 17 buçuk aylık. Armut aldım mis gibi, dilimleyip veriyorum eline yemiyor, küçük küçük dilimliyorum çatalla yesin diye yine yemiyor ağzına sürmüyor bile yese belki sevecek. Muz yiyordu, çok mu yedi ne bu aralar onu da pek istemiyor. Çilek alıyorum özenip yesin diye dilini değdiriyor dili ile itip çıkarıyor. Dün annem muz çilek bal falan karıştırıp böyle smoothie gibi birsey yaptık biz yedik beğendik, uyanınca oğluma da verdim ağzına sürmedi bile yani aslında tadı çok hoştu çilek muz karışımı olunca denese belki sevecek ama denemiyor bile. Bu aralar iştahı da garip bi şekilde azaldı zaten havalardan mıdır nedir.