Bebekleri soğuk değil sıcak hasta eder kalın giydirip dışarı çıkarırsanız bu aylarda hareketsiz oldukları için gazda birikir gaz sorunu yaşarsınız benim oğlumda mart sonu doğdu ilk doğduğu haftalar evde kombi açık üstünde yeleklerle patiklerle gezdiriyordum gaz sancısından hastanelik olduğu günden beri ne kombiyi açıyorum ne patik yelek yüzü gördü 😂 ben kaç kat giyiyorsam onada bir kat fazla giydiriyorum gece yatarken zıbın üstüne kundak giydiriyorum gün içinde dışarı çıkıyorsak sadece bacaklarına örtüyorum penye battaniye o kadar