Arkadaslar merhaba bebeğimin gazı icin mommys bliss original ve gece damlası aldım.anlamadıgım kısmı ise üzerindeki olcu 5ml bir cay kasıgı demesine ragmen şırınga ile 5ml bir yemek kasıgı kadar yapar. Yani ben bi cay kasıgı mı vermelyim yoksa günde 4saat ara ile 6 kere verilebilir yazısına istinaden her defasımda bi cay kasıgımı vermeliyim. 5ml direkt bi kere de mi verip 6 kere vereyim. Mantıgı cozemedim kullananlardan acil yaedım rica ediyorum