gltkntugce Munchkin suluk aldım ama bebeğim içemiyor ondan suyu gösterdim birkaç kez ama yapamadı ağzına alıp diş kaşıyıcı gibi kullanıyor. Siz nasıl öğrettiniz yardımcı olur musunuz
ruveydaensar gltkntugce ay aynı. Zamanla alışıyor diyorlar . Eline ver uğraşsın dursun . Kesfediyor bı şekilde sonunda diyorlar ama 10 aylık hala tık yok 😂
sedaozdemir gltkntugce Ben su doldurdum elıne verdım Pipetı hep ısırdı oynadı ama hıc almadım,2 -3 gun boyunca oynadı sonra kesfettı kendı.Sımdı ordan ıcıyor🥰
Smsrs gltkntugce benim kızım 6 aylıkken öğrendi şu an 8 buçuk aylık bardağa su koyup pipeti koydum iki üç kere diğer ucunu kapattım kapalı şekilde alıp diğer ucunu kızımın ağzına koydum sonra yavaş yavaş parmağımı çektim alıştı. Bilmem anlatabildim mi 🥰
gltkntugce ruveydaensar deme yaa 😂 bizimki de öyle ağzında ısırıyor ısırıyor sonra sıkılıp yere atıyor çok da seviyormuş çocuklar ondan aldım ama inşallah alışır 😅
Umutluluk Normal bir pipetile suyu çekip pipet ucunu ters çevirip ağzınaverdim bi kaç kez suyun geldiğini göründe kendi çekti
nazlimom_ gltkntugce pipetin içine suyu çektim parmağimla bi tarafını kapatip ağzına suyu değdirdim kendimde hüp yap fln dedikçe öğrendi youtube da videoları var
Gulceninannesi25 gltkntugce ben gösterdim hep hep yap annecim diye diye önceden su içmedim bardak isterdi hep suluk kullanmadım şimdi pipetle alıştı içiyor artik
ahlassss gltkntugce bi yerde gördüm bebeğinizi kucağiniza yatırıp biberonla mama veriyormuş gibi yapıyorsunuz oda çekmeye çalışacak muhtemelen. Çektiğini fark ettiğiniz anda normal verin bi arkadaşımda öyle yaptı hemen içmeye başladı çocuğu