Myword işte hepsinin şu yanı kötü yanı var napalım duruma göre insan bi şekilde ayarlıyor ya. İlk başta zor oluyor, alışınca düzen kuruyorsun bi şekilde öyle de böyle de hallediyorsun. Biri olsaydı daha kolay olurdu sizin için, bi süre sonra büyüdükçe oyalamak daha sıkıntı oluyor bazen, bazen de kolay oluyor gerçi. Tahmin edersiniz dediğim gibi bi gün bi günü tutmuyor 😁ama burda yorumlar okumuştum zamanında, mama sandalyesini yanına alıp oyuncaklarla oyalayanlar falan vardı. Komple tek bakanlardan değişik öneriler gelebilir. Ya da çalışma saatleriniz fena değil, bi kaç saatliğine belki oyun ablası da alabilirsiniz. Atıyorum sabah ya da öğlen en yoğun olduğunuz zaman o oyalar, sizde işinizin en önemli kısımlarını o ara halledersiniz. Ger kalan saatlerde siz oyalarsınız belki