Minetunc bazı dönemlerde iştahsız oluyorlar kendi haline bırakmanız gerekiyor. Bizimki 10 aylık ve 3 haftadır çok nazlıydı. Hapur hupur ek gıda yiyen çocuk 3 haftadır günde sadece 600 cc mama içti. 2 gündür ise hiçbir şey olmamış gibi iştahlı, hem ek gıdayı yiyor hem de mamasını çok güzel içiyor. Geçici bir dönem panik yapmayın, zayıflayabilir de bu süreçte ama geçiyor merak etmeyin 😊