beyzzsenturkk_ Bebee doğumu orda yaptım ne doğumu ne de baska bir şeyini asla önermem kapısından bile geçmem artık
Bebee beyzzsenturkk_ 5 sene önce yengem doğum yaptı berbat geçmişti onu görünce insan korkuyordu. Sana da geçmiş olsun canım iyi cesaret edip orda yapmışsın bu zamanda. Kartal evet hep stajyer dolu ama kayıt açtırmam lazım
beyzzsenturkk_ Bebee ben yeni temiz hastane diye heveslenmiştim cevremde baska doğuran yoktu keske gitmeseydim en yakını da maalesef orasıydı marmaradan iyidir diye düşünmüştüm
Bebee beyzzsenturkk_ kesinlikle Marmara’ya göre daha iyi neyse sağlıkla büyütün sizin için kötü anı kalmasına üzüldüm. Pendik’in neresinde oturuyorsun canım