Rumeysaden Kızlar bebeğim 9 aylık pis pis sesi ile uyuyor onsuz dalmiyor uykuya veya kapatınca uyanıyor nasıl bıraktınız acaba valla başım ağrıyor bu sesten artık sabaha kadar açık yatıyorum
tubasd Rumeysaden sesinin yüksekliğini azaltarak başlayın ilk etapta sonrasında bı 10 sn durdurup tekrar başlatın durdurup tekrar başlatın durdurma süresini uzatın zamanla alisacaktir acele etmeyin 9 ayın aliskanligini bırakmaz zaman alabilir
Eflin06 Rumeysaden Bizde 2 aylıktan tutun 1 yaş 20 günlüğüne kadar anne karnı su sesi ile uyuyoruz bıraktıramıyorum bizimde sabahlara kadar açık kapatınca uynaıyor gunduz de uyuyunca hep açık pış pis gene iyi bizimki evin içinde yağmur yağıyor sanki😀
Umutveannesi Rumeysaden sesi kısarak yapabilirsiniz. Mesela ses seviyesi 10da diyelim bir kaç gün 9 yapın bir kaç gün 7 yapın sonra 5 derken o şekilde bırakmıştı ablam, oğlu 2 yaşındaydı. Bir kaç gün arayla sesi azaltarak yani
Rumeysaden Eflin06 ay şaka gibi artık beynim patlicak valla midem bulanıyor sesten bı ara bende onsuz uyuyamıyordum bağımlılık yapıyor gerçekten
Eflin06 Rumeysaden bende cok alıştım o sese bazen gece kapanınca uyanıorum bişwy mi oldu diye umarım kesin çözüm bulan yazar bende burda bekliyeyim💆🏼♀️
Geceperisi Rumeysaden bizde de durum aynı ya gece pek aramıyor ama gündüz uykusunda duymayınca uyumuyor yada telefonu alınca hemen uyanıyor
Geceperisi Rumeysaden kızım 1 buçuk yaş civarında bıraktı gece gündüz çalıyordu artık eşimle o kadar alışmıştık ki tam rahatladım derken sil baştan oğlumda piş piş sesi olmadan uzun uyumuyor
Sekerpare_ Rumeysaden Şu an telefonda açık oğlumu ayağımda sallıyorum bir yandan forumda geziyorum 😀oğlum yeni başladı kızım 5 aylık pış pış olmadan uyumaz