Fikkkooo 9 aylık ben devlet hastanesinde doktora gidiyorum sorduğumda 6 aylıkken yeni ek gıdaya başlayacağım zaman sordum liste flan vericekmisiniz diye internetten bakın dedi bende başladım bişeyler ama internette 3 öğün veriyolar ben kahvaltı yumurta sarısı veriyorum diyelim öğlen vermedim denedim bikaç kez yemedi akiama doğru mama yaptım sebzeler jaşladım çorba yaptom verdim yedi ama ilk 1 öğün yedi şu an 9 aylık 2 öğün yiyor 3 yemiyor bende zorlamıyorum mesela dışarda oluyoruz bişey hazırlayıp yanıma almadıysam o gün vermiyorum emdiği için de dert etmiyorum. Tabiki hep böyle değil. Zaten amaç çiğnemeyi öğrenmesiymiş emzirdiğiniz için doyuyor dedi doktor hatta ayına göre kilosu iyi dedi o yüzden