merveozsoy doktorlar eğer oturmaya meyilleniyorsa yani yatırınca kafasını kaldırıp oturmaya çalışıyorsa ve kafasını dik tutabiliyorsa kucağınıza destekli oturtmaya başlayabilirsiniz diyor. Hatta erken dönemde destekli oturtmak lazımmış ki ilerde desteksiz oturabilsin. Hatta ben 3.5 aylıktı kucağımda oturtuyordum. 4. Ayında destekli oturtma sandalyesine koymaya başladım. 5 aylık şuan birkaç saniye desteksiz oturabiliyor ve mama sandalyesinde devrilmeden çok rahat oturuyor