Semaaa4 Merhaba kızlar biz prematüre olarak doğduk suan 2 aylığız hastahane monovit d3 ve desiferol damla vermemizi söyledi onun yerine oceans D vitamini alsak yeterli olur mu acaba
EgemenAtam Semaaa4 Ay benim tavsiyem devletin verdigini monovit kullanmayin aşırı gaz ve kabızlık yaptı.8 günlük bebeğim 2 gün huzursuzluktan uyuyamadı neyse ki ben erken tahmin edip araştırdım herkes şikayetçi.Ocean en temizi
livanurvealpinannesi61 Semaaa4 bende doğduğunda ocean d3 kullandım içeriği de temiz. Benim oğlum da 36 haftalık doğdu.
Kuzeymomss Semaaa4 ikisini de ocen kullandık, şuan 13 aylık oğlum 2 günde bir vermemi söyledi doktorumuz d vitanimiz biraz yüksek çıktı
Hndealnathn Ben doktorunun önerisiyle kızıma ocean başlamıştım 1 yaşında tahlille kestik bir sıkıntı olmado kışın tekrar başlattı hatta doktorumuz şimdi Haziran’da kesicez yine ocean kullanıyorum