Senem11 Merhaba hanımlar 4 buçuk aylık kızım var ve bu ay regli olmadım 10 gün geçti üstünden bugün test yaptım negatif doğumdan sonra reglisi düzensiz olan oldu mu kadın doğuma gidicem ama randevu bulamıyorum
Omeraslan Senem11 oğlum 3.5 aylıkken olmaya başladım. Her ay düzenli oldum. Bu ay tam 22 gün geçtikten sonra oldum.