Yigitefeninannesi_ Atak takvimi hesaplamasına göre yok görünüyor ama 4 gündür sebepsiz mizmizlanma ağlama ne anlamadım ya
EceDM Yigitefeninannesi_ diş çıkarma zamanıdır. Ayni bizim de durumlar . Üstüne bir de yüz üstü dönmeyi öğrendi. Ama geri sırt üstü dönemedigi için uykular yalan oldu 🥴
Yigitinannesi0312 Yigitefeninannesi_ ayın 3 ünde 6 aylık olacak atak jesaplayan bı sitede atakta gozukuyoruz
Melis1706 Yigitefeninannesi_ bizim 6. Ayda duzen gitti vardi ama atak haftasindan once basladi durum dis belirtisi peki var mi ondanda olabikir
Yigitefeninannesi_ Melis1706 sürekli bisileri ağzına sokma çabası dışında mizmizlik var başka ne gibi belirtiler olabilir
Yigitefeninannesi_ EceDM şükür gece gayet iyi uyuyo gündüzleri biraz zorluyor yüz üstü bizimki oynarken dönüyor ama öyle uykuda falan değil
Melis1706 Yigitefeninannesi_ Salyanakintisi oluyor benimkisi mama ile besleniyor 4,5 ayda dis eti kabarmisti gerci hala cikmadi ama biberon agzina degince agliyordu
Yigitefeninannesi_ Yigitinannesi0312 6 ay 12 gunluguz atağa 1 hafta gözüküyor bizdede bizimki genelde atak zamanı atak yaşamaz oncesinde yaşar ondan mı diş mi onuda anlamadim
Lovely_mk Bizde de durum aynı ama dişten diye düşünüyorum inşallah tez zamanda düzene girer bebişler 🤗
Yigitinannesi0312 Yigitefeninannesi_ düzeltilmiş güne göre mi bakiyorsunuz tam 40 hafta doğduğunu varsayarak bakmak gerekiyormuş ya
Yigitefeninannesi_ Melis1706 salya akintimiz yok bizde mamayla besleniyoruz öyle biberon degince falan aglamada yok atak haftasina 1 hafta var genelde atağa girince yaşamıyoruz atak onun öncesi mizmizligimi anlamadım
Yigitefeninannesi_ sibel3011 çok şükür uyku vs bi sıkıntı yok gündüzleri mizmiz diş mi atak mı anlamadım valla canım