Bebeğim 10 aylık oldu yeni 1 haftadır çok hastaydı şimdi iyi şükür mama ve ek gıda alıyor ek gıda yese bile normalde mama ağırlıklı ama biberon ve mama reddi yaşıyoruz deliricem artık aç mama diye ağlıyor 2 yudum içip bırakıyor başına gelen anneler nasıl aştınız bu durumu sabah 7 den bu saate kadar ağladı kahvaltı yaptırıp uyuttum şimdi uyanınca yine aynı şeyler