Günaydın anneler 🤗
Bugun 3 ay 13 gunluguz.Kolik bir kızım vardı 3 haftadir falan rahatsız derken 4 gundur huzursuzluk yasiyordu uykudan aglayarak uyanmalar falan.El surekli agizda ama ben doktorumuzunda 3. Ay kontrolunde , bu ay eli agzinda olur salyalari akar dedigi icin normal sanmistim.Agzina bir baktim beyazlik var.Fotoyu ekliyirum sizce bunlar ilk dislerimiz mi 