Benimki 2.5 yaşını geçti başladık altına yapıyor yaptıktan sonra lazimliga oturuyor geçer mi bu durum ya aman çok yıpratıcı gerçekten bende oyuncak bebeklerine çiş yaptırıyorum ediyorum ama bir yandan da olmayacak diye çok korkuyorum gece yapması ds bir iki keredir sanırım