3 aylık kızım var emzirdikten sonra elini ağzını götürüyor emzik versem de Kayınvalidemde 1 çay kaşığı su ver pamukçuk olur vs diyor verilmez diye biliyorum sizce ? Karışmadan duramaz zaten üstünü yarımkollu giydiriyorum üşür diyor üstünü bazen ince örtüyorum kalın battaniye diyor ay yarabbim ben doktor kontrolü altında ilerlememe rağmen laf söylemden duramıyor 😑