elfsnmz-141 ben bebeğim doğduğunda en ucuz bezi aldım çünkü sürekli kullanacağız diye, etrafımdaki insanlarda hangi bezle başlarsan ona alışır pişik olmaz dedi. Bu sebeple “BEBEM NATURAL” kullanıyorum. Akşam 8’den sabah 8’e kadar duruyor bez altında, hiç sızdırma yapmadı , bez idrarla dolu olmasına rağmen.