Kızlar bekarlığımdada hep fazla kanamam olurdu ve 6 gün sürerdi şimdi doğumdan 1 sene sonra tekrar adet görmeye başladım 3 ay falan oldu başlayalı çok aşırı kanamam oluyor yine 6 gün sürüyor fakat miktar çok fazla. sürekli kıyafet değiştiriyorum. Sağlıksal açıdan bir sorundan kaynaklımıdır sizce? Başına gelen varmı?