Merhaba anneler çoçugunu 2 defa sünnet ettiren varmı aranızda. Benim oğlumda deri fazlalagı var deri pipisine yapısmıstı bizde o kısmı elimizle derisini geri çektik kıyameti kopardı acıyor dokunma diye iltihaplanmıştı ve kızarmış bu durumda olanlar varmı 2 kez sünnet ettirmek gerekirmi