Salina Sadece anne sütü ile besleniyoruz. 3 kilo doğduk. 3 ay kontrolünde 6300 gramdı. 4 aylık olduk, 6700 gramız. Ayda 600 gram alması gerekiyor diye biliyorum ama 400 gram almış. Öyle huysuz bir bebek değil, çişli beş sayımız da var. Az mı kilo almış?