Kızlar ağlıcam artık. Bebeğim 9 aylık gece aşırı sık uyanıyor bu yüzden inanılmaz yorgun oluyorum gün içinde de dinlenme gibi bir fırsatım olmuyor her anne gibi. Karınını güzelce doyuruyorum altını da mutlaka alır öyle uykuya geçiririm ama çocuk yine de defalarca uyanıyor artık hiç mecalim kalmadı sürekli vertigom tetikleniyor 🥺 Neden bu kadar uyanır başına gelen varsa tavsiyesi çözümü allah rızası için söylesin