Hanımlar siz su vermeyi kötü biliyorsunuz herkesin dediği laflara inanıyorsunuz fakat o bildiğiniz gibi değil yok 6 aya kadar su verme felan o boş iş benim kızım 5 aylık ve ben 1,5 aylıktan beri bi çay kaşığıyla başladım şimdi 30 ml su içiyo su vermek zararlı değil asıl bebeklerin suyada ihtiyacı var bi kadın kızına siz gibi hiç su vermemiş yok şu şöyle dedi Böyle dedi diye kayınvalidesi azar azar vermiş bi gün kızı hastalanmış hastaneye getirdiklerinde ishale yakalanmış daha bebek doktor o zaman siz hiç bu çocuğa su vermediniz mi demiş o kadın orda kızını kaybetmiş su vermemekten ve şuan pişmanlığı çekiyo gerisini siz düşünün benim ablamda akrabalarımda verdi şuan çocukları yeğenim 5 yaşında bişeymiş oldu sanki yok.